Neuletyöt - knitworks 3 and 4 / 2020

Ompa ollut ihana päivä tänään <3 Ulkona on -9 astetta pakkasta ja maakin on kuurassa. On ollut hyvä päivä kuvata ja kaiken lisäksi minulla on vapaapäivä. Vielä kun tuo pakkanen pysyisi ja tulisi vähän lunta, niin olisin kyllä aika onnellinen 😊 Epäilen kyllä, että näin ei käy.

Olen saanut nyt neulottua nuo yksiväriset patalaput valmiiksi ja ne ovat olleet märän rätinkin alla jo viimeistelyssä. Enempää en patalappuja nyt tällä erää enää neulokaan, nämä riittävät minulle pitkäksi aikaa. Teetee Pallas kasakin on vajennut parilla lankakerällä tässä samalla 😊

DSCN5767%20%282%29_400x400.jpg

Koska minulla on tänään ja huomennakin vapaata, aion ottaa siitä kaiken irti 😉 Aion neuloa, syödä, nukkua ja neuloa. Juuri nyt minulla onkin puikoilla kotivillasukat itselle teetee Pallaksesta. 23. päivä alkaa Heinikin Tuikkivat KAL, johon ajattelin ottaa osaa. Jos vaikka saisin jonkun osuman tuohon minun bingolappuuni 😊

DSCN5764%20%282%29_400x400.jpg

Tässä alla muuten kuvaa keittiön pöydästäni ja tuosta patalappuihin käyttämästäni turkoosista langasta. Ovat aika nappiin samaa sävyä, vai mitä? 😉 Siitä se ajatus näiden patalappujen väritykseen sitten lähtikin.

DSCN5790%20%283%29_400x400.jpg

Nuo Mariskoolit eivät ole muuten aidot, olen ostanut ne joskus kirppikseltä muutamalla eurolla kappale ja tuon Nanson pöytäliinan myös. Tuikkukipot sain äidiltäni, käytettyinä nekin,  ja tuo virkattu valkoinen liina on myös äitini käsialaa. Minusta sisustaminen ei vaadi paljon rahaa, mutta se on vaan mun mielipiteeni 😊

Nyt aion jättää nämä patalaput kaappiin odottelemaan parempia päiviä, eli sitä että ompelen ne valmiiksi. Niiden käyttöönotolla ei ole nyt niin kiire, suurin työ kun on kuitenkin jo tehty 😊

Last potholders are ready now. I knitted 4 potholders into my kitchen. Next I will knit woolsocks, again 😉