Neuletyö - Knitwork 26 / 2020

Huomenta sinne :)

Tätä vuotta on eletty nyt aika tarkkaan puoli vuotta ja minun neulesaldoni on 26 neuletyötä puolessa vuodessa. Tahti on ollut paljon hitaampi kuin viime vuonna, mutta olen tämän mukaan neulonut kuitenkin yhden työn per viikko. Jos jatkan tätä rataa, vuoden lopussa olen neulonut 52 neuletta, yhtä monta siis kuin on viikkoja vuodessa :)

20200607_091256_400x396.jpg

Tässä viimeinen työ, jonka tauon aikana olen neulonut eli Lumi Karmitsan Yökyöpelilapaset. Halusin neuloa jotain välillä ohjeista ja kirjoista, kun minulla niitä nyt on. Tämä malli oli yllättävän helppo neuloa, odotin jotain hiukan monimutkaisempaa ja kauniit lapasethan niistä tuli :)

20200607_090902_400x388.jpg

Nämä lapaset päätyivät tyttären ystävälle, joka pitää eläimistä kovasti. Kun hän oli saanut lapaset, hän lähetti minulle kiitosviestin Instagramissa. Yllätyin viestistä aivan täysin, olin jo unohtanut koko lapaset, heh. Siinä meni hetki miettiessä, että kenelle olen neulonut ja mitkä lapaset, mutta sitten minulla lopulta välähti :) Vanhuus ei tule yksin!

20200607_090806_400x396.jpg

Käytin näissä lapasissa ihan Novita Nallea ja puikkoja 2.5 mm. Lapasista tulikin aika sopivan kokoiset. Nyt minulla on työn alla Lumi Karmitsan KAL sukat. Tuo KAL pyörii parhaillaan Facebookissa nimellä: KAL with Lumi Karmitsa ja sukkien nimi on: Jalopeuran puutarha. En laita tänne blogiin näistä sukista sen enempää kuvia, mutta tässä yksi maistiainen :)

DSCN6671%20%282%29_400x400.jpg

Jos joku ei tiennyt niin minähän olen Lumi Karmitsa fani. Minusta hänen sukkamallinsa ovat todella kauniita. Varsinkin nuo kirjoneulemallit. Olenkin odotellut jo pidempään, että koska Lumi mahtaa tehdä taas uuden kirjan. Se on minun ostoslistallani jo, että sitä tässä odotellessa :)

Yökyöpelilapaset - Cat mittens
Koko-size nainen, women
Puikot-needles 2.5 mm
Lankana-yarns Novita Nalle
Ohje-pattern VILLIT VANTTUUT ja vallattomat villasukat 2 kirja, book
Suunnittelija-Design Lumi Karmitsa