Lankoja lankoja ja enemmän lankoja

Ja sittenkin vielä lankoja. Olin tässä puoli vuotta aika onnistuneesti lankalakossa ja käytin vain lankavarastosta löytyneitä lankoja neuloessa. Minulla oli (oma) lupa ostaa vain mustaa ja valkoista lankaa, koska niitä menee ehkä eniten kirjoneuleissa. No hyvin meni puoli vuotta...

Sitten tuli SE päivä, jolloin alkoivat tämän kesän lanka-alet ja siinä sitä sitten oltiin. Kävin ensin tosi varovasti katselemassa Novitan ja Lankamaailman sivuja ja ajattelin, että selviän kyllä tästä kiusauksesta ihan hyvin, en oikeastaan tarvitse nyt mitään uusia värejäkään varastooni.

20200709_124417%20%282%29_400x314.jpg

Niin kului muutama päivä ja ajattelin käydä uudestaan ihan vain katselemassa taas näitä alelankoja. Nii'in, katselemassa. Ennen kuin huomasinkaan olin päätynyt jotenkin Adlibriksen sivuille ja siellä silmiini osui Socki Fine lankatarjous. Se oli niin halpa tarjous, että ihan huimasi.

Ajattelin siinä, että jos ihan muutaman kerän ostan kokeeksi, kun tuo lanka on minulle uusi tuttavuus, mutta ei. Kun huomasin, että tarjolla oli 30 eri sävyä tästä kyseisestä langasta, minulla meni pelikortit sekaisin. Klikkasin ostoskoriin lankaa, lankaa ja enemmän lankaa ja ajattelin, että kerranhan täällä vaan eletään :D

20200710_114407_400x402.jpg

Halvalla kun kerran sai. Niin ostin sitten 30 ( ! ! ! ) kerää tätä Socki Finea melkein kaikissa sen väreissä. En tiedä miten tuo lanka oli niinkin halpaa kuin 1,40 e / 100 g kerä, mutta niin siellä luki ja siihen hintaan sitä myös ostin. En siis maksanut näistä langoista kuin alle 50 e. Ajatelkaa, 30 kerää lankaa sillä rahalla !

Kyllä tällainen lankahamsteri sekoaisi jo pienemmästäkin alennuksesta, mutta entäpä sitten tällaisesta?  :D No. Minä sekosin. Onkohan Suomessa sellaista AL-ryhmää, voisin olla ehkä kiinnostunut sellaisesta. En tosin koe, että minulla olisi ongelma (AL = Anonyymit Lankahamsterit).

20200710_135103_400x408.jpg

Mutta ei hätää, en aio ostaa nyt lisää lankoja puoleen vuoteen. Seuraava vaaranpaikka vaanii vasta tammikuussa, kun langat tulevat taas kunnolla tarjoukseen :) Siihen asti voin ihailla ja hiplailla näitä uusia lankojani ja suunnitella mitä neulon niistä, kunhan ehdin :P

Eipä mulla tällä erää muuta. Terveisin Sulo Vilen.

P.S. Tämä juttu on kirjoitettu sitten pilke silmäkulmassa, en ole tässä ihan tosissani :D