ots1_850x290.jpg

Istun taas läppärin äärellä ja mietin mitä kirjoittaisin. Ulkona sataa vettä ja minulla olisi kerrankin aikaa kirjoittaa tänne jotain. Asiaa olisi paljon, mutta en tiedä, mistä aloittaisin. Minulla olisi kyllä materiaalia, mitä laittaa tänne. Parit sukat ja tarina kevät tauosta.

Olen viime aikoina kirjoitellut tänne aika harvakseltaan. Olen ollut väsynyt ja pitänyt sen vuoksi lomaa. Kevätväsymystäkö ilmassa. En tiedä. Minulle tulee joka kevät, tai kesällä hetki, jolloin laitan neuleet sivuun ja pidän noin kuukauden mittaisen tauon neulomisesta.

Minäkin väsyn joskus. Tänä vuonna tämä tauko osui nyt tähän hetkeen. Olen päivitellyt Instagramia silloin tällöin aina jollain kuvalla, mutta tämä blogi on kärsinyt hiljaisuudesta. Liekkisukatkin ovat kesken, en ole saanut viimeisen kuukauden aikana neulottua oikein mitään.

IMG_20210509_121233_400x533.jpg

Jotain olen kuitenkin tänä aikana tehnyt. Ensin kävin viikon mittaisella lomalla vanhempieni luona ja sen jälkeen pakkasin laukkuni uudestaan ja suuntasin poikani ja miniäni luokse muutamaksi päiväksi. Kutimet jätin kotiin, mutta en kaivannutkaan niitä reissuillani. Olen nauttinut siitä, ettei minun tarvitse tehdä mitään.

Koska lapseni asuvat kauempana, vietin äitienpäivän yksin kotona. Sain kuitenkin aivan ihanan lahjan tyttäreltäni. Hän oli tilannut minulle kukkalähetyksen pienen suklaarasian ja hellyttävän viestin kera 😊 Olin siitä tietysti aivan otettu. Poikani taas lupasi kasata minulle kokoon uudet lankahyllyt, jotka ostin Ikeasta ihan sitä varten.

IMG_20210517_085713%20%282%29_400x533.jp

Nämä mappihyllyt eivät olleet itsessään mikään kallis investointi. Vain 19,90 e kappale. Ajattelin niitä ostaessa, että ne ajavat kyllä asiansa ja niin kävikin. Ne pääsivätkin olohuoneeseen paraatipaikalle. Nyt näen heti, mitä lankoja ja värejä minulla on, kun suunnittelen neuleitani 😊

Minusta on muutenkin tosi kiva katsella tuota värien sekamelskaa. Vauvalangat noihin hyllyihin eivät mahtuneet, mutta muuten niistä löytyvät kaikki omistamani langat. Nyt minulla on langoista vapautuneissa kaapeissa tilaa niin, että rupean varmaan järjestelemään seuraavaksi niitä.

IMG_20210517_155121_400x533.jpg

Laitan tähän lopuksi kuvakaappauksen omalta Instagram tililtäni. Esittelen siinä itseni lyhyesti kuvan kera. Kuvani voi käydä katsomassa Instagramista, tässä on nyt vain teksti. Olen saanut paljon positiivista palautetta esittelystäni ja ollut siitä onnellinen.

Ja ei. En ole englannissa noin hyvä, mitä englanninkielinen teksti antaa ymmärtää. Google kääntäjällä on ollut oma osuutensa tuohon asiaan. Onneksi se on olemassa :D   

Screenshot_20210511-124832_400x889.jpg

Jatketaan tästä eteenpäin, kuten ennenkin. On ollut suuri ilo esittäytyä teille. Kevät taukoni jatkuu vielä hetken aikaa, mutta palailen kyllä ihmisten ilmoille, kunhan pääsen taas vauhtiin 😊

Aurinkoa sinne, Kikiliakii