logo2.jpg

Siitä on nyt aika tarkallensa 1 vuosi, 3 kuukautta ja 23 päivää, kun olen viimeksi kirjoittanut jotain tänne blogiin. Olen toki tämän tauon aikana neulonut ahkerasti kuten ennenkin, mutta tämän blogin pitäminen on vaan jotenkin jäänyt taka-alalle. Jospa nyt yrittäisin korjata tämän asian? :)

Tässä vuoden aikana on tapahtunut paljon asioita. Minusta on tullut esimerkiksi jo kolmannen kerran mummi <3 ja neulontarintamallakin on pitänyt ihan kiitettävästi kiirettä. Varsinkin nyt, kun syksy tulee taas ja joululahjoja pitäisi ruveta neulomaan.

Nyt ensimmäisenä ajattelin päivittää tämän blogin ja joudun muuttamaan (taas) blogin nimen. Huomasin nimittäin, että Kikan käsityöt -blogi on jo olemassa, enkä halua viedä kenenkään blogin nimeä ettei tule väärinkäsityksiä. Päädyinkin nimeen: Kikiliakii neuloo.

Tämä Kikiliakii -nimitys juontaa juurensa minun lapsuudestani. Äitini kutsui minua joskus tällä lempinimellä, kun olin pieni. Ja kun tarkistin äsken googlesta, en löytänyt toista Kikiliakiita. Olen siis ainoa maailmassa tai ainakin täällä koto Suomessa :)

...mutta sen pidemmittä puheitta, ihana palata taas tänne ja laittaa hihat heilumaan. Minulla on teille paljon uutta näytettävää :)

<3 Kikiliakii alias Kikka