Kakkarat

No heippa pitkästä aikaa! Ei ole tullut päivitettyä tätä blogia, vaikka olen neulonut kuitenkin tämänkin väliajan koko ajan :) Nyt ajattelin korjata asian, kun sain siirrettyä viimeinkin kännykästä kuvia tietsikalle. Minun piti kuvata kaikki sukkani ensin digikameralla, kuten minulla on yleensä tapana, mutta nyt iski totaalinen laiskuus ja oikaisin hiukan ;)

20190601_081941_400x400.jpg

Olen tässä väliajalla saanut nämä kukkaiset Kakkarat valmiiksi (SullaVikatPätkis-sukat) ja käynyt elämäni ensimmäisen kerran Karnaluksissa :O Olen ehtinyt neuloa myös jotain muutakin, nimittäin vauvansukkia. Löysin niille nyt lahjoituskohteen: TYKSin Naistenklinikka pyysi sinne sukkia <3 Tämän lisäksi olen vietellyt kesälomaa.

20190601_080956_533x400.jpg

Näistä Kakkarat -sukista tuli aivan ihanat. Minua jännitti kyllä aika lailla pärjäänkö näissä vain viidellä eri värillä, mutta näytin pärjäävän ihan hyvin :)

20190622_122531_400x400.jpg

Minulle tuli kyllä jossain vaiheessa neulejumi eli työ jäi muutamaksi päiväksi tauolle, mutta kun sain varret neulottua, se helpotti. Tämä neulejumi ei kuitenkaan johtunut näistä sukista, vaan ihan siitä että oli niin kuuma ilma.

20190622_125117_400x400.jpg

Neuloin sukat suurimman koon mukaan ja niistä tulikin ihan sopivat paksuun pohkeeseeni ilman ylimääräisiä kikkailuja. Tykkään kovasti siitä, että Mian sukkamalleissa on riittävästi kokoa <3

20190623_100858_400x533.jpg

Näitä kuvia löytyy muuten sitten Instastakin, päivittelen sinne kuvia vähän ahkerammin kuin tänne blogiin. Minut löytää sieltä nimellä: lentava_lankakera. Käy kurkkaamassa joskus tiliäni vaikka vain huviksesi :) Itse tarinat kaikkien sukkieni takaa löytyvät kuitenkin täältä itse blogista.

Mialta on ilmestymässä muuten nyt syyskuussa kirja: Hyvän mielen villasukat, ja se on ainakin minun ostoslistallani ensimmäisten joukossa :)

Malli: Kakkarat (Pätkis 2019)
Suunnittelija: Mia Sumell, SullaVikat
Ohje: SullaVikat blogi eli https://www.sullavikat.com/blogi