Neuletyö - knitwork 8 / 2020

Hmm. Kuten jossain aiemmassa postauksessa taisin mainita, niin päätin osallistua Heinikki designin Tuikkivat KAL yhteisneulontaan Facebookissa. Myöhästyin vähän tuosta yhteisneulonnan alusta, kun väänsin noita omia sukkiani, mutta nyt olen kirinyt muut kiinni.

DSCN5973%20%282%29_400x400.jpg

Kun mietin millä väreillä lähtisin mukaan, päätin ottaa ihan tietoisen riskin värien valinnassa ja päädyin mustaan pohjaan ja lilaan/valkoisiin kuvioihin. Päättelin Tuikkivat nimestä, että sukkiin on tulossa ehkäpä tuikkivia tähtiä (?) ja ajattelin, että musta pohja tuo tähtien värit kirkkaampina esille.

Sen lisäksi Heinikki antoi vinkin, että pohjavärin on hyvä olla tumma. Niin päädyin sitten mustaan pohjaväriin. Lilan ja valkoisen värin valitsin ihan sen takia, että lila on edelleenkin se mun lempparivärini ja valkoisen valitsin sille kaveriksi muuten vaan. Tältä tämä sukka näyttää sitten nyt 😊

DSCN5989%20%283%29_400x400.jpg

Ihan kivalta ja ihan mun väriseltä. Neulon tätä sukkaa leveämmän pohkeen ohjeen mukaan ja kun sovitin sukkaa jalkaan, se sopi minun paksuun pohkeeseeni ihan hyvin.

Minusta Heinikin sukkamalleissa on kivaa se, että sukkamalleja löytyy kahdessa koossa ja myös vähän kehittyneemmille pohkeille 😊

Lankoina minulla on näissä Novita Nalle. Tuntuupa suorastaan aivan ihanalta neuloa jotain valmiista ohjeesta pitkästä aikaa, sen kun neuloo menemään vaan 😊