Lempparivärejä

Löysin kuin löysinkin kaapistani lilan kirjavaa lankaa. Tämä on tarkallensa Adlibriksen 'Lavender fields' Sockia. Tuossa kerässä on aika vahvat värit, mutta olenkin ostanut tuon kerän varmasti siksi, koska lila on vaan niin in. Siis minun lempparivärini tällä hetkellä.

Toinen väri, joka saa minut huokailemaan ihastuksesta on purppura. Se innostus on tosin jo väistymässä lilan tieltä.  Minulla vaihtelevat nuo lempparivärit. Ensin pidän jostain väristä ja sitten tapeeksi kauan sitä katseltuani kyllästyn ja löydän uuden ihastuksen.

DSCN4772%20%282%29_400x400.jpg

Vaikka pukeudunkin itse pääasiassa mustaan, niin rakastan värejä, sillä lailla sopivasti yhdisteltynä. Varsinkin villasukissa. On kuitenkin yksi väri, jota minäkään en vaan sulata. Never.

Se on terra. 

Se saa minun niskakarvani vaan nousemaan pystyyn. Minulla oli reilut parikymmentä vuotta sitten sen värinen sohva ja voi että minä vihasin sitä sohvaa. Ompelin sen päälle jopa sohvanpäälliset, uutta sohvaa kun opiskelijalla ei ollut vara ostaa. Onneksi sitä sohvaa ei enää ole.

En ymmärrä miksi tunnen näin suurta antipatiaa tuota terraa kohtaan, mutta näin on. Onneksi terraan törmää aika harvoin nykyään, mutta eipä sitä koskaan tiedä, millloin siitä tulee taas muotiväri. Mikä on sinun lemppari- ja inhokkivärisi tällä hetkellä? Uskon, että meiltä jokaiselta löytyy sellaisia.

DSCN4780%20%282%29_400x400.jpg

Tässä kuvat kahdesta lila-valkoisesta sukkaparista. Tarkoitukseni on laittaa nämä sukat Sukkalaatikko2019 -haasteen sukkalaatikkoon. Nämä alemmat valmiit sukat olen neulonut Nallesta ja Teetee Pallaksesta ja nuo ylemmät sukat, jotka ovat vielä kesken, on neulottu 7-Veikasta ja Sockista.