Sukkalaatikko2019

Mä liityin eile sukkalaatikko2019 ryhmään. Halusin osallistuu sellasee haasteesee, jossa neulotaa vuode aikaan 12 parii sukkii ja laitetaa ne laatikkoo. Sit vuode lopus se laatikko lahjotetaa jollekki, kelle sen haluu sit antaa <3 <3

Mä aattelin et mä neulon tähä laatikkoo sellasii sukkii, joist mä ite oon haaveillu ja annan laatikon sit jouluna itelleni. Mul on tosi huonot villasukat. Ne on vanhoi, nukkasii ja venyneit ja palvelleet jo mont vuotta. 

Täsä onki nyt ekat sukkalaatikon sukat valmistumas. Merja Ojanperän We love winter -sukat, joitte tekemisest itelle mä oon haaveillu jo jonku tovin. Ja ny siit haaveest tulee sit totta <3

DSCN4208_400x400.jpg

Näit sukkii mä en tuu antamaa kellekään muulle ku itelleni. Vuoden lopus, ens talveks ja tuleviks vuosiks. Eikä tää haaste oo mahoton toteuttaa. Riittää ku mä neulon yhet sukat kuukaudes, ni lopun ajan mä voin neuloo sukkii sit taas muillekki :)

Mun mielest mä oon ansainnu tän. Et mä saan itellekki jotain, joskus :)

DSCN4201_350x625.jpg

Nää sukat ei oo neulottu iha ohjeen mukaan, koska  mul ei ollu olemas kaikkii oikeen värisii lankoi varastos. Ni mä päätin, et mä teen näist sukist sinisävyset. Muute mä oon yrittäny vältellä sitä, etten lähtis kauheest sooloilee näis sukis.

Hyvält näyttää täl hetkel. Ohje on hyvä, malli kaunis ja helpot tehä :)