Hulabaloota

Jos ihmettelet, mitä minun blogissani nyt tapahtuu, niin tässä tulee siihen selitys :)

Löysin arkistoistani nimittäin 31 paria (!) naisten sukkia, jotka olen suunnitellut joskus kesällä 2017. Yhtä paljon sukkia siis, kuin lokakuussa on päiviä :)

Aion laittaa nyt tänne blogiin jokaisen sukkaparin näytille pienen runon kera. Kyllä. Minä kirjoittelen aina välillä myös pieniä runoja. Laitan sukat tänne neljässä osassa ja jossain suht' järkevässä järjestyksessä:

1. Vuoden juhlapäivät
2. Eläinkunnan elämää
3. HEVI -osastolla
4. Sukkaextra

Osa sukista on käytännöllisiä ja osa ei todellakaan ole sitä, mutta kotisukkia tarvitsee aina :) Itse sukat ovat ihan  peruskauraa. Kaverina minulla on ollut näitä sukkia suunnitellessa 7-veikka ja 3,5 mm puikot. Exceliäkin olen apuna käyttänyt.

Sen pidemmittä puheitta,

rakkaudella Kikiliakii