Kivaa keskiviikkoa :) 

Mulla on tänään sukkien viimeistely päivä. Mä olen vältellyt tätä päivää jo jonkin aikaa, mutta nyt mun on vaan pakko ryhdistäytyä, ottaa härkää sarvista ja päätellä nuo kaikki valmiit sukat. *Huokaus!!*

 DSCN5323%20%282%29_533x400.jpg

Ehdin ennen sitä neuloa nuo makkarasukat kuitenkin valmiiksi ja nekin jonottavat nyt pääteltävien sukkien joukossa B) Näissä sukissa kaikki lähti jälleen kerran ystäväni toiveista. Ne on mulle tärkeä apuväline, kun suunnittelen ystävilleni just heidän näköisiä sukkia :)

DSCN5320%20%283%29_400x400.jpg

Tämä kyseinen ystävä pitää erityisen paljon kirkkaista väreistä ja hän tykkää pitää sukkia aina rutussa nilkan kohdalla jalassaan. Siitä se ajatus sitten näihin värikkäisiin makkarasukkiin lähti.

DSCN5320%20%282%29_400x400.jpg

Ystäväni ei välitä oikein mustasta väristä sukissa, mutta tässä tapauksessa päätin käyttää kuitenkin näissä sukissa mustaa pohjavärinä, koska se korostaa kivasti noita kirkkaita värejä entisestään :)

DSCN5312%20%282%29_400x400.jpg

Nämä sukat on neulottu 7 Veikan ja Sockin jämistä ja koska mulla oli mustaa Sockia vaan rajallinen määrä jäljellä, säästin sitä neulomalla sukkiin oranssin kantapään ja turkoosin sukan kärjen. Ja niin tuo musta lanka riitti kuin riittikin näihin sukkiin :)

DSCN5339%20%282%29_400x400.jpg

Koko 42
Puikot 3.5 mm
Silmukoita puikolla jalkaterässä 14
Lankana 7 Veljestä ja Socki
Langanmenekki 200 g
​Tehnyt Kikiliakii

- - - - - - - - 

Hi, we give often funny names to our socks here in Finland. For example these socks we call to sausage socks, because they look like it :) I haven't never think about that, but now when I translated this name in english, I have to say, it really sounds funny :)