Neuletyö - knitwork 7 / 2020

No niin. Valmistuivathan nämä sukat ja nyt minulla on jo kahdet seuraavatkin sukat puikoilla. Toiset sukat ovat Tuikkivat KAL yhteisneulonnan sukat ja toiset ovat yhdet joulun lahjakorttisukat. Se minun uusi sukkaideani joutuu nyt odottamaan vielä hetken.

dgu11_400x400.jpg

Nyt en osaa kertoa näistä don’t give up sukista sen enempää, joten jätän tämän postauksen aika pitkälti nyt tähän. Kerron seuraavissa postauksissa sitten uusista projekteistani enemmän 😊

dgu10_400x400.jpg

Ai niin.

Nuo minun teetee Pallakset ovat saaneet nyt uuden kodin. Minun ei tarvitse neuloa niitä itse pois, vaan lahjoitin ne eteenpäin neulottaviksi 😊 Olen tyytyväinen tähän päätökseen, nyt nämäkin langat tulee käytettyä pois ja minun lankavarastoni pieneni juuri -1040 grammalla.

DSCN6006%20%282%29_400x400.jpg

Don’t give up sukat – Don’t give up socks

Koko-size 39

Puikot-needles 3,5 mm

Silmukoita puikolla jalkaterässä 13

Lankana-yarns 7 Veljestä

Langanmenekki 190 g

Ei ohjetta-no pattern