No niinhän siinä kävi...

...että kun sain tämän ekan jouluisen Kainuun lapasen peukkua vaille valmiiksi kyllästyin siihen. Mulle harvemmin käy näin, mutta mullekin käy näin aina välillä. En oikein tykkää lapasen väreistä vai mahtaisiko tuo johtua siitä, että mulla ei vaan ole joulufiilistä? 

Kyllä tuo lapanen on varsin jouluinen?

DSCN5487%20%283%29_400x400.jpg

Olen oikeasti jouluihmisiä, joten ihmettelen tätä ihme joulujumia, joka minulla nyt on. Jospa se johtuu tuosta sateisesta lonkeronharmaasta ilmasta joka vaan jatkuu ja jatkuu. Olen yrittänyt antaa itselleni tässä ensiapuakin. 

Minulla soi jouluradio ja laitoin muutaman kynttilän ja jouluvalon palamaan. Telkkarinkin pistin kiinni. Sitten lämmitin glögiä ja himmensin valot. Ei auta. Makasin sohvalla tunnin verran ja vaikka odottelin, joulufiilis ei tullut.

DSCN5490%20%283%29_400x400.jpg

Nyt en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Siirtyä kuuntelemaan vielä klassisempia joululauluja? ;)

Tässä yllä tuo joululapanen kämmenpuolelta. En tykkää siitäkään. Päätin jättää nämä joululapaset nyt lepäämään ja odotella sitä joulufiilistä, jos se vaikka ilmestyisi mullekin <|:) 

Sitä odotellessa istuin Excelin ääreen mielessä muokata tätä lapasmallia vielä hiukan. Värit vaihtuivat lennossa omiin lemppariväreihin, kuten mustaan ja lilaan ja tältä tämä korjailtu lapasen tapanen näyttää juuri nyt:

20191119_152027_400x400.jpg

Valitan huonoja kuvia, ulkona on luvattoman huono ilma ja se näkyy myös näissä kuvissa. Jos arpaonni suosii ja ilma kirkastuu lähi päivinä, niin voin koittaa ottaa näistä lapasista paremmat kuvat :)

20191119_152202_400x400.jpg

Tässä yllä kuva lapasen kämmenpuolelta, se on luonnossa ihan kaunis. Näistä lapasista mulla on vähän sellanen olo, että ne jopa valmistuu :)

20191119_153821_250x250.jpg