Kävin äsken facebookissa

Olen etsinyt tässä nyt jo pidemmän aikaa sopivaa kohdetta, jonne voisin lahjoittaa noita lapsille neulomiani sukkia ja nyt olen löytänyt sen viimeinkin. Aion lahjoittaa  näitä neulomiani lastensukkia Hopelle <3

P9080010%20%28Custom%29.jpg

He järjestävät marraskuussa villasukkakeräyksen, jossa he keräävät neuleasusteita vähävaraisille  leikki-ikäisille ja nuorille lapsille, koosta 23 ylöspäin. Mikä olisikaan minulle sopivampi lahjoituskohde!

P9080001%20%28Custom%29.jpg

Kaivoinkin tuossa jo pahvilaatikonkin esiin, jonne voin pakata lapsille lähtevät sukat. Tässä on vielä puolitoista kuukautta aikaa, joten ehdin neuloa lapsille vielä lisää sukkia. Joululahjat saavat nyt odottaa kuukauden ajan, tämä on paljon tärkeämpi asia kuin nuo joululahjat.

P9040025%20%28Custom%29.jpg

Jos yhdenkin lapsen kasvoille syttyy edes hetkeksi hymy, kun hän saa neulomani sukat, minä olen saanut palkkani. En toivo sydämestäni mitään muuta <3