Iltaa,

kuten varmaan huomasitte, uudistin hiukan blogini ulkonäköä. Sanottakoon, että tein täällä blogissa vähän sellaista kevätsiivousta. Kaikkia hommia en saanut vielä tehtyä, mutta jatkan sitten huomenissa :)

DSCN4782%20%282%29_400x400.jpg

Liityin tällä viikolla Sullavikat Sirkustelijoihin ja ensi maanantaina siellä alkaa sullavikatpätkis (KAL). Olen valinnut nämä yllä olevat langat vihjeiden perusteella ja voi vitsi, että nyt vähän jännittää. Tämä on ensimmäinen KAL, johon aion osallistua :)

Olen innoissani projektista. Sain tänään aamusella valmiiksi nuo omat lila-valkoiset sukatkin ja kohdistin niissä jopa raidat. Vähän piti purkaa kerää ja jämiä jäi, mutta olen miettinyt palapeiton virkkaamista tai jotain. Niinpä säästän nämä langanjämät sitä varten. 

DSCN4797%20%283%29_400x400.jpg

Tässäpä nämä töppöset on ja niiden uusi omistaja (eli minä) on oikein tyytyväinen sukkiinsa. Sukkamalli on helppo ja nopea neuloa, kuten nuo edelliset miesten sukatkin oli. 

DSCN4803%20%283%29_400x400.jpg

Olen mukana nyt siis kahdessa jutussa. Nonnu Neulojan sukkalaatikko -haasteessa ja Mia Sumellin sullavikatpätkiksessä. Siinäpä riittääkin tekemistä :)

Nyt on pakko mennä välillä nukkumaan ja jatkaa touhuamista sitten taas aamulla. Sain täällä jo aika paljon juttuja aikaiseksi. Öitä teille! :)

Lyhytvartiset helpot kirjoneulesukat
Koko 39
Puikot 3,5 mm
Silmukoita puikoilla 13
Lankana 7-Veljestä ja Socki 'Lavender fields'
Langanmenekki 100 g
Tehnyt Kikiliakii