Pipoja ja yksi tuubihuivi

Otin eilen syksy- ja talvikamppeita esiin ja kun kävin niitä sitten läpi, huomasin ettei minulla ole jäljellä kuin yksi ainoa pipo! Tällainen vaaleanpunainen virkattu pipo, jota olen käyttänyt ainakin jo 4 vuotta. Ei sillä, etteikö tuo pipo olisi hyvä, sillä sitä se tosiaankin on, mutta ajattelin että nyt olisi kyllä aika uudistaa hiukan omia neuleasusteita.

DSCN3353_400x400.jpg

En tiedä miten tässä on näin käynyt, etten omista kuin yhden pipon! Kaipa sillä suutarin lapsella ei ole sitten niitä kenkiä. En tiedä sitäkään, miten olen pärjännyt tällä yhdellä pipolla viimeiset talvet! Mikä mysteeri :D Sen siitä saa, kun neuloo aina toisille ja jää itse ilman.

Nyt aion korjata tämän asian ja olen suunnitellutkin kolme asustesettiä itselleni. Ne koostuvat osittain jo olemassa olevista asusteista joihin neulon jotain pientä lisäksi. Nuo valmisasusteet kun ovat ihan hyväkuntoisia. Sitä paitsi, pääsen näin vähän vähemmällä ;)

DSCN3324_400x400.jpg

Ensin neulon tähän alla olevaan settiin harmaan pipon. Se sopii näihin tumman harmaisiin fleecekäsineisiin ja tuohon harmaa-musta kuvioiseen tuubihuiviin. Jos mennään sävy sävyyn meiningillä tässä asiassa :)

DSCN3336_400x400.jpg

Seuraavana on tämä lila asustesetti. Minulla on jo huivi ja käsineet valmiina, tarvitsen tähän settiin vain pipon. Se on sitten toinen pipo neulottavien listalla. 

DSCN3358%20%282%29_400x400.jpg

Ja koska en aio luopua tuosta rakkaasta vaaleanpunaisesta piposta enkä lapasista niin ajattelin neuloa niille kaveriksi jonkunlaisen tuubihuivin. Tai ehkäpä minä virkkaan sen, kun pipo ja lapasetkin on virkattu. Minulla on sopivan väristä lankaakin jo kaapissa :)

DSCN3341_400x400.jpg

Tässä siis minun inventaarioni tältä syksyltä ja saldo on seuraava: Neulon itselleni 2 pipoa ja virkkaan yhden tuubihuivin. Sitten minulla on 3 asustesettiä ensi talveksi :) Ei tuo nyt niin paha urakka ole, noita pipoja neuloo perusohjeella aika nopsasti monta :)