Tuulista torstaita :)

Mulla meni eilinen päivä sitten sukkia päätellessä ja siinä kaappeja kolutessa löysin yhdet keskeneräiset sukatkin kaapista! Nyt laitoinkin sitten nuo joululahjat hetkeksi sivuun ja neulon nämä kesken jääneet Kakkarat valmiiksi tässä välissä :)

Nämä tulee ihan mulle itselle. Näissä ei ole onneksi enää paljon tehtävää, näistä ei puutu kuin jalkaterät. Varret on jo valmiit. Onneksi löysin sukat, niitä tarvitaan nyt, kun ulkona alkaa olla jo kylmä <3

DSCN5329%20%282%29_400x400.jpg

Sitten mä sain eilen postia. Voi ei. Sain siis aivan ihanan kirjan, nimittäin Pirjo Iivosen Jämälankasukat! Kun kirja ilmestyi kauppoihin ja näin kirjan kannen, en ensin innostunut kirjasta. Mä miellän nimittäin itse jämälankasukat tosi värikkäiksi lankanöttösistä neulotuiksi sukiksi.

DSCN5333%20%282%29_400x400.jpg

Mutta sitten. Mä muutin mieleni sillä hetkellä kun mä avasin tuon kirjan. Sieltä löytyi toinen toistaan ihanampia sukkamalleja. Laskin huvikseni, että näistä tämän kirjan 20 sukkamallista mä voisin neuloa 15. Mulle tuli siis tunne, että mä sain rahoilleni vastinetta <3

Nyt mulla onkin sitten to do -listalla joululahjojen lisäksi tästä kirjasta ainakin Miss Farkut, Syyskuut, Valonpisaroita (ehdottomasti), Karkelot, Karamellit, Marmelaadit, Riitteet, Tuulensuut ja Molla-Maijat. Apua. Mä tarvisin apukädet. 

Mulla on tämän kirjan lisäksi tilauksessa myös Hyvän mielen villasukat -kirja. Kun se sitten joskus saapuu, mä varmaan sekoan. Mä en tiedä enää mitä mä neuloisin ja missä järjestyksessä, kun näitä ihania sukkamalleja on jo niin paljon ja mulla on vaan kaks kättä :)